فست فود زنجیره ای شیدانا

مجموعه شعب فست فودها و صنایع غذایی شیدانا

فست فود زنجیره ای شیدانا

مجموعه شعب فست فودها و صنایع غذایی شیدانا

فست فود زنجیره ای شیدانا

درباره مجموعه فست فود زنجیره ای و صنایع غذایی شیدانا، بیشتراز ما بدانید، بیشتر از ما بخواهید.
شرکت تولیدی، تجاری و مجموعه فست فودها و رستوران های زنجیره ای و صنایع غذایی شیدانا در بزرگترین سایت صنعتی خاورمیانه (شهرک صنعتی اشتهارد) واقع شده که با بهره گیری از نیروی های متخصص و داشتن مجوز ها و پروانه های مربوطه از وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت (غذا و دارو) با برند تجاری شیدانا و با هدف ایجاد یک واحد نمونه و سالم در زمینه تولید منوی غذاهای سرد و گرم فعالیت می نماید و در حال حاضر در تولید محصولات غذایی سالم و بهداشتی در سطح گسترده ای از کشور مشغول به فعالیت می باشد. از دیگر فعالیت های تجاری این مجموعه معتبر غذایی ایجاد و راه اندازی شعب زنجیره ای فست فود و رستوران به شکل کاملا مدرن و تجاری میباشد که در قالب بنگاه های زود بازده قرار دارد، که یکی از ویژه گی های اینگونه بنگاه ها با توجه به ماهیت مجموعه فست فود و غذایی شیدانا میتوان به بازگشت سرمایه اولیه و سود دهی در کوتاه ترین زمان را اشاره کرد. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت مراجه فرمایید . shidana.ir

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

 

صنایع غذایی شیدانا در بزرگترین سایت صنعتی خاورمیانه شهرک صنعتی اشتهارد واقع شده که با بهره گیری از نیروی های متخصص و داشتن مجوز ها و پروانه های مربوطه از وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت (غذا و دارو) با نام تجاری شیدانا و با هدف ایجاد یک واحد نمونه و سالم در زمینه تولید منوی غذاهای سرد و گرم فعالیت می نماید و در حال حاضر در تولید محصولات غذایی سالم و بهداشتی در سطح گسترده ای از کشور مشغول به فعالیت می باشد.

مجموعه غذایی شیدانا همچنین با استفاده از فناوری روز ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان و رسیدن به بازارهای جدید با توجه به اهداف کیفی و با به کارگیری استانداردهای جهانی از قبیل روش و اصول مدیریت کیفیت ایمنی موادغذایی (استانداردهای بین المللی) و مشتری مداری با معیارهای کنونی بازار و استفاده از تکنولوژی پیشرفته در کنار بهره گیری از نیروی متخصص و کارآمد درجهت تولید مواد غذایی سالم و بدون نگهدارنده فعالیت مینماید.

در حال حاضر این واحد تولیدی مواد غذایی با داشتن مجموعه ای از فست فود های زنجیرهای در اکثر شهرها با ارائه غذاهای با کیفیت سهم به سزایی در میان مشتریان بالقوه این نوع محصولات پیدا کرده است. از دیگر نقاط قوت این مجموعه می توان به تنوع منوی آن (سرد و گرم) اشاره کرد که با نظارت دقیق کارشناسان از شعبات آن به جهت کیفیت صورت میگیرد و به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

این واحد صنعتی از طریق مطالعه بازار و شناخت سلیقه های گوناگون با هدف کارآفرینی در غالب بنگاه های زود بازده به روشهای نوین با توجه به استانداردهای غذایی، محصولات خود را که شامل انواع ساندویچ سرد (باگت،کلاب) سالاد الویه، انواع سس ها و  منوی گرم (فست فود) در بسته بندی کاملا بهداشتی به صورت زنجیره ای ارائه میدهد . 

درضمن این واحد صنعتی امکان ایجاد فرصت های استثنائی کارآفرینی با سرمایه های کوچک برای هموطنان عزیز که دارای سرمایه محدود بوده و قصد بهره برداری از این سرمایه جهت ایجاد کسب و کار در فضای مطمئن و خانوادگی را دارند فراهم نموده و یا متقاضیانی که دارای مکان مناسبی جهت راه اندازی فست فود دارند میتوانند یکی از شعب این مجموعه را با امتیاز استفاده از برند معتبر راه اندازی نمایند که در بخش اعطای نمایندگی به آن اشاره شده است.

 

فرانچایز چیست؟

 

 

یکی از پرطرفدارترین اشکال کسب و کار که در سالهای اخیر تمایل به آن خصوصاً در کشورهای در حال توسعه رشد فراوانی داشته، استفاده از داراییهای فکری شرکتها و کسب و کارهای معتبر مانند (برند، اختراعات ثبت شده و…) می باشد که تحت قراردادهای مشخصی به عنوان حق استفاده از دارایی، فرانچایز (Franchise)  نامیده می شود. این سبک از کسب و کار در بازار رستوران ها، فست فودها  و کافی شاپ ها بیشتر دیده می شود.

فرانچایز استفاده از فلسفه کسب و کار فرد دیگری است به این معنا که فرانچایز دهنده امتیاز توزیع و ارائه محصولات یا خدمات و علامت تجاری خود را برای مدتی مشخص در ازای دریافت حق امتیاز به فرانچایز گیرنده ارائه می‌دهد.

امروزه بسیاری از محصولاتی که ما مصرف می‌کنیم یا خدماتی که دریافت می‌داریم از جانب فرانچایز‌ها ارائه می‌شوند. گروه فست فودهای شیدانا با استفاده از همین شیوه، مدل تجاری، علامت تجاری، مواد اولیه، آموزش‌های لازم، تبلیغات رسانه ای و محیطی و تجهیزات خود را دراختیار علاقه‌مندان به این حرفه سود آورقرار می‌دهد.

فست فود زنجیره ای شیدانا فرصتی برای شما

برای بسیاری از افرادی که مایل به سرمایه‌گذاری هستند ولی از تجربه یا تخصص کافی برخوردار نیستند خرید یک فرانچایز بهترین فرصت است. توجه کنید که فرانچایز مدلی امتحان شده از کسب و کار است و به همین دلیل ریسک کمی دارد. اگر شما می‌خواهید یک فست فود راه‌اندازی کنید ولی مطمئین نیستید که غذای شما را مردم می‌خرند یا نه می‌توانید یک فرانچایز غذایی بخرید. امروزه بیش از ۲,۵۰۰ سیستم فرانچایز در ایالات متحده با بیش از ۵۳۴,۰۰۰ واحد وجود دارد. به عبارتی این مساوی است با حدود ۳٫۲ درصد تمامی کسب و کارها و ۳۵ درصد تمام درآمد بخش خرده فروشی و خدمات در ایالات متحده. بزرگترین مزیت فرانچایزینگ کاهش ریسکی است که شما در سرمایه گذاریتان آن را خواهید پذیرفت. واقعیت این است که بیشتر کسب و کارهای کوچک به دلیل مدیریت ضعیف شکست می خورند. پس در این قلمرو گزینه فرانچایزینگ بیشترین درخشش را دارد. وقتی امتیاز را از شیدانا خریداری میکنید، در حقیقت درحال خرید کردن و یادگیری فوت وفن مدیریت هم هستید. در عین حال شما می توانید تجهیزات و مواد اولیه را با قیمت مناسب تری خریداری کنید، زیرا شیدانا کالاها و تدارکات را در حجم زیاد برای کل زنجیره و شعب تهیه و تولید می کند.

شرایط و مقررات کلی گروه غذایی شیدانا

حق فرانچایز (امتیاز) توسط شیدانا به یک مبلغ اولیه فروخته می شود. این پول زمانی که قرارداد امضا شده است پرداخت خواهد شد. قرارداد (موافقت فرانچایز) مسئولیت های دو طرف امتیازدهنده و امتیازگیرنده را به تفصیل شرح داده و برای مدت زمانی مشخص می باشد. زمانی که قرارداد به پایان می رسد مجدداً بدون دریفت وجهی تمدید خواهد شد.  این دستمزد اولیه فرانشیز به جهت حق استفاده از نام و علامت تجاری و آموزش روش ها و رویه ها و دیگر کمک ها مانند انتخاب مکان مناسب خواهد بود و این مزد شامل اقلام و وسایل و اثاثیه ثابت (یعنی دکوراسیون داخلی و مبلمان و یا خرید ملک نمی شود). علاوه بر هزینه فرانچایز، گیرنده امتیاز بایستی هزینه های حق الامتیاز یا دیگر پرداخت های جاری را نیز بپردازد. شرایط این هزینه ها در موافقتنامه فرانچایز درج خواهد شد. این پرداخت ها برای خدمات جاری (پس از راه اندازی) و پشتیبانی های لازمی که شیدانا  فراهم می کند صورت خواهد گرفت. وجوه تبلیغات هم به صورت دوره ای پرداخت می گردد. این وجوه در یک حساب عمومی گذاشته شده و برای ارتقا فروش کل زنجیره شیدانا مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای دریافت شعبه از ما

کاهش هزینه های تبلیغات:  شیدانا کار تبلیغات و روابط عمومی و اصطلاحاً جا انداختن برند را با انجام فعالیتهای مختلفی در حوزۀ برندیگ و مدیریت برند انجام داده است و همیشه در حال بروز رسانی آن است.
کاهش ریسک سرمایه گذاری:  شما می توانید بدون نگرانی از نبود بازار و عدم بازگشت سرمایه، یک کسب و کار کاملا سودآور راه اندازی کنید.
سهولت در راه اندازی:  شیدانا به عنوان یک مجموعه با تجربه راه اندازی فیزیکی، فراهم آوردن ملزومات، دکوراسیون، پیاده سازی سیستمهای مدیریتی، آموزش پرسنل  و ارائه مواد اولیه شما را به عهده می گیرد.
افزایش قیمت ملک و سرقفلی مغازه: موفقیت شیدانا، موفقیت صاحب ملک شعبه است، حضور برند ما در ملک شما منجر به افزایش اعتبار و قیمت ملک شما و سرقفلی محل خواهد شد.
کسب و کاری ساده تر: اجتناب از سعی و خطاهای پرهزینه، استفاده ازانبوه مشتریانی که قبلا ایجاد شده، سوددهی فوری، شروع فروش بدون خاک خوری، استفاده از تجربیات شیدانا و صدها مزیت دیگر.
پروسه تولید تا توزیع : شیدانا از معدود فست فودهای است که اکثر مواد اولیه خود را تهیه و تولید میکند، گروه صنایع غذایی و فست فودهای زنجیره ای شیدانا با داشتن کارخانه تولیدی مجهز به ماشین آلات روز و تمامی مجوزهای صنعتی و بهداشتی لازمه از وزارتخانه های مربوطه و استانداردهای بین المللی در بزرگترین سایت صنعتی خاورمیانه شهرک صنعتی اشتهارد و همچنین سیستم پخش گسترده توان تولید و تامین و پخش مواد اولیه شعب خود را دارد و این موضوع مهمترین پشتوانه برای شعب شیدانا میباشد . این سیستم در صنایع غذایی و رستوران داری پروسه تولید تا توزیع on line production نام دارد که از شیدانا دارای این امکان میباشد.  
جذابیت های شعب شیدانا : شیدانا با داشتن انواع منوهای مختلف از جمله منو کودکان جذابیت خاصی برای مشتریان خود دارد و دیگرموارد از جمله باشگاه مشتریان، جشنواره جوایز و کارت هدیه که دارندگان شعب شیدانا از این مزایا  و امکانات که تاثیر بسزایی  در فروش آنها دارد استفاده میکنند.