مجموعه فست فودهای زنجیره ای شیدانا
شرکت تولیدی صنایع غذایی زرین کاوش دی
عوامل متفاوتی در انتخاب حجم و اندازه فست فودی که می خواهیم راه
اندازی کنیم نقش دارند، به طور مثال به موارد زیر می توان اشاره کرد :
حجم سرمایه گذاری ما : قطعا ما با سرمایه گذاری محدود توان اجرای دکوراسیون محدودی
را خواهیم داشت، یا شاید نتوانیم تجهیزات آشپزخانه های صنعتی مدرن با قابلیت های
بالا را تهیه نماییم.
فضای مغازه ما : فضای کوچک مغازه ما شاید اجازه استقرار تمامی خطوط فست فود مثل
مرغ سوخاری، پیتزا، ساندویچ را ندهد.
کشش منطقه ما : گاهی ما با بررسی های مختلف به این نتیجه می رسیم که حجم خاصی از
سرمایه گذاری را انجام دهیم، اگر بخواهیم واضح تر صحبت کنیم شاید حجم بالای سرمایه
گذاری با مخاطراتی روبرو باشد.
توان اجرایی ما : گاها مشغله های ما اجازه ایجاد کسب و کار کامل را به ما نمی دهد،
در حقیقت این کسب و کار شغل دوم ماست.
شرایط اقتصادی کسب و کار ما : تهدیدات متفاوتی که در کنار ما خارج از مدیریت ماست.
استراتژی و بازار قابل پیش بینی ما : در حقیقت دورنمایی که ما برای کسب و کار خود
متصور هستیم.
آنچه که اهمیت فراوانی دارد سودآور بودن پروژه می باشد، نه حجم کسب و کار. البته
بی شک پروژه هایی با وسعت بالا اگر به طور صحیح برنامه ریزی و اجرا شده باشند با
سود سرشاری روبرو می شوند. ولی هر کسب و کاری ویژگی های خود را دارد به خصوص در
زمینه کاری فست فود !
اهمیت پیوستگی در راه اندازی فست فود
راه اندازی فست فود
اهمیت پیوستگی در راه اندازی فست فود رابطه مستقیمی با موفقیت فست فود دارد.
منظور از پیوستگی در راه اندازی فست فود اجرای دکوراسیون، تجهیزات فست فود، رسپی،
آموزش و … همراه و هم جهت با استراتژی می باشد قطعا این موضوع را از جهات گوناگونی
می توان بررسی نمود.
به طور مثال یکی از کسانی که اقدام به راه اندازی فست فود با دانش فنی خود و بدون
بهره بردن از مشاوران را داشت، اقدام به راه اندازی فست فودی با شعار غذای سالم
نموده بود که دکوراسیونی با رنگهای تند، رسپی هایی با سوسیس و کالباس آن مجموعه را
همراهی می نمود.
مثال دیگر مجموعه ای بود که نام خود را رستوران لوکس …معرفی نموده بود که قیمت
غذاهای آن حتی پایینتر از اکونومیک و از دکوراسیون ضعیفی بهره می برد.
اینها مثال های کوچکی از اتفاقات بیشماری هستند که در مجموعه های ناموفق وجود
دارند !
فست فود
مجموعه فست فودهای زنجیره ای شیدانا برای راه اندازی شعب موفق یکپارچه و زنجیره ای
فست فودها فعالیت مینماید.
ما برای موفقیت شما در صنعت فست فود برنامه ریزی طولانی مدت خواهیم نمود و از صفر
تا صد در کنار شما هستیم تا به موفقیت و درآمد عالی دست یابید.
راه اندازی فست فود
1 : مشاوره رایگان و آگاه سازی شما از مناطق مناسب ( مکان یابی )
2 : طراحی فست فود، امتیاز استفاده از برند و اجرای دکوراسیون مناسب با توجه به
فضا و نوع رستوران
3 : تجهیز سیستم های فروش شعب شیدانا از قبیل ( برنامه فروش، انبار داری،
حسابداری، پرینتر و آشپزخانه …)
4 : تجهیز آشپزخانه و سالن شما با بهترین کیفیت مطابق با فرمت برند
5 : طراحی و چاپ (منو، تراکت، انواع جعبه، لوگو، منو برد،وب سایت، تابلو برد و
برندینگ…)
6 : آموزش و تامین پرسنل و مدیریت در مدت زمان معین طبق استانداردهای برند
7 : راه اندازی و فروش آزمایشی شعب و رفع ایرادهای احتمالی
مجموعه شعب فست فود و رستوران زنجیره ای شیدانا
شرکت تولیدی، بازرگانی و صنایع غذایی زرین کاوش دی
وب سایت : shidana.ir
ایمیل : shidanafood@yahoo.com
اینستاگرم : instagram.com/fastfood_shidana
تلگرام : telegram.me/shidanafastfood
وبلاگ : fastfoodshidana.blog.ir-fastfoodshidana.blogfa.com
امور نمایندگی ها : 09198187680
کارخانه : 02637778626 و 02637778625
فکس : 02637778627
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.